Filmmys

Halloj! Har nyss varit ute och gått, blev en halvtimmes promenad idag. Kändes lagom. Har tänkt på det här med dagens mat, just nu äter jag bara samma hela tiden känns det som så kommer inte uppdatera om det varje dag längre, eftersom jag ändå har en matdagbok på http://giviktkoll.se Men nångång ibland måste jag göra det har jag tänkt, då det kommer något nytt.

Imorgon är det dags för att väga och mäta, har faktiskt tjuvmätt mig och vägt mig nästan varje dag.. Fyyy, jag vet! För väger man sig varje dag blir man så fixerad.

Men iallafall, vi köpte en ny våg idag då den andra var totalt opålitlig. Denna visade mindre, och det blev jag jävligt glad för! Fast inte karln min som trodde han gått upp lite och var glad över det, han får väl fortsätta väga sig med knäppvågen ;)


Men, men. Nu ska vi ha filmmys, gubben ha godis om han vill ha och jag har hallon med grädde och ölkorv. Mums!

Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback