Vikt o midjemått

Halloj, sjuk igen så har inte blivit någon uppdatering. Var ju vägning och mätning i tisdags, men hade så bråttom den dagen så vägde mig bara, och mätte midjan.


Midja: 97cm   | 101cm för en vecka sedan! Och vid start var min midja hela 108cm, häftigt att man verkligen krymper :)

Nyfiken på hur resten av kroppen har ändrats, men eftersom det gått så lång tid nu så tänker jag inte mäta mig igen förrän på tisdag (14/9)



Vikt: 115kg  1v sedan 116,2 (start 123,6) = -8,6kg!

Känns toppen! Lite tråkigt bara att det går långsammare nu, men jag vet ju att det går i vågor så jag ska bara vara tyst ;)

Permalink Vikt och Mått Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback