Handledshelveten.

Blir tokig, mina handleder kommer bli min död känns det som just nu. Kunde knappt sminka mig imorse, händerna bara domnade bort totalt.

Fingrarna svullnar upp som tusan, hade på mig förlovningsringen i några timmar. Känner hur fingret börjar värka som tusan, så jag tar av mig ringen och då syns det verkligen hur fingret svullnat upp. Åh vad less jag blir!

Väntar bara på ett brev från kirurgen med operationstid nu, fy fan så less jag blir. Jag vill ju verkligen jobba inom jordbruk men mina handleder vill tydligen inte det. Räckte med en veckas mjölkningar och nu är jag lika dålig igen som sist jag mjölkade :(


Ja, ja, ett extremt gnälligt inlägg men varsågod och njut ändå! haha :p

Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback