Årets sämsta blogg? Give it to me

Nä men jag har faktiskt haft anledning för mitt extremt usla bloggande ;)

Men nu är jag frisk och har absolut ingenting att skylla på, vad jag än kan tänkas komma på att skylla på sedan!
Jag gör detta för min egen skull så nu ska jag fan göra det bra också.

Inte kunnat träna pga sjukdom och behandling för den. Men från och med idag ska träningen sättas igång igen, med andra ord imorgon. Ska kolla upp möjligheterna för att börja simma också, tror det kan vara riktigt bra för mitt feta kadaver till kropp. :)


Och även fast jag inte tränat någonting alls de sista veckorna så har vågen ändå pekat neråt, och det är huvudsaken. Eller ja, hade kunnat ta att jag stod still också, men inte plus!

Väg och mät imorgon! Äntligen, jag längtar efter varenda tisdag!


P.S Jag har fortfarande inte fuskat! I'm the shit. :)

Permalink Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Beav

go Go GO :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback