Gym

Nu har det börjat hända lite med träningen. Skrev som sagt in mig på gym förra veckan och i fredags hade jag möte med en personlig tränare.

Han la upp ett träningschema, med övningar som passar för det jag vill uppnå. Jag vill ju som sagt gå ner i vikt, få bättre kondition samt stärka rygg, nacke, axlar och mage.

Liiiten utmaning för honom att fixa dock, med tanke på mina handleder och knän, men det löste sig. Så idag innan skolan passade jag på att träna, hurtbulle? Nja, men snart kanske jag förtjänar att bli kallad för det, haha! ;)

Planen är iallafall att jag ska köra 10 min uppvärmning på Cross Trainer, sedan 10 min konditionsrodd.
Sedan fortsätta med diverse styrkemaskiner, inriktat på mina "problemområden" bla benpress, bröstpress, sittande rodd m.m

Fick även två övningar att göra på balansbollar som avslutning, som stärker ländryggen och magen.


Så imorse tränade jag i 45min. Cross Trainer, konditionsrodd samt några utav styrkeövningarna. Mycket bra start på dagen!

Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback