20%

Yeeees! Jag har gått ner 20% av det jag ska gå ner! Förde in vikten på GI nu :)

Jag har satt min målvikt på 70 kg, om jag når dit, det vet jag inte. Fördelen med GIkost är ju att när man nått sin naturliga idealvikt (oavsett vad kostvetare säger om BMI hit och dit) så går man inte ner längre. Likadant om man som underviktig äter GI för att gå upp i vikt, när man nått sin idealvikt så planas viktuppgången ut.

Så vi får väl helt enkelt vänta och se vad min idealvikt är. Så länge jag känner mig smal, hälsosam och rörlig är jag nöjd!


Förresten, fyfan så lös min mage är nu. Hela jag känns som en utslasad fetbobba, haha. Som en ballong där all luft pyst ut ungefär.



VVF, nu fortsätter vi på samma spår!


// Biggan

Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback