Dagens mat; dag 6 i rivstart

Frukost
Äggröra, bräckt skinka och tomat. Dryck: Berocca multivitamin

Lunch
Hallon och keso. Dryck: Vatten

Mellanmål
Majonäs, Avokado, Räkor. Dryck: Vatten

Middag
Stark korv med 73% kötthalt, Fetaost, Tomat, Machesallad. Dryck: Vatten

Mellanmål
Hasselnötter

Har märkt på min matdagbok att jag inte dricker kaffe på samma vis längre, konstigt men jag känner inget riktigt behov utav det.. Hmm.

Idag har jag varit helt sjukt pigg, karln min undra rakt hur jag kunde vara så pigg helt plötsligt. Men jag vet inte, jag känner mig bara så lätt, redan! Har varit så jobbigt att göra de mest vardagliga sysslorna på senaste tiden, att ge hundarna mat, orka torka kiss efter valpen. Missförstå mig rätt, det är klart att jag gjort det ändå! Men det har känns fysiskt jobbigt. Bara på senaste tiden dock, innan kände jag aldrig något sånt.

Åh, har sån lust att skriva vad vågen visade imorse! Men, men, har ju sagt att sånt skrivs bara på tisdagar så då ska jag hålla det också. :) Men jag måste skvallra lite om måtten, har tappat 4cm runt magen och midjan! :D

Men, men ska kolla fejjan en snabbis sen blir det till att sova!


God natt!

Permalink Mat Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback