Jag känner mig inte så!

Ställde mig på vågen nyss, hade tillbringat en stund med att surfa runt på olika bloggar och kände att jag behövde få veta.

Jag går på regelbundna kontroller eftersom jag som sagt är njursjuk, men jag har sagt ifrån att få veta hur mycket jag väger. DUMT, jag vet! Men jag vet också att mitt psyke just då inte hade klarat av sanningen heller..

Jag har provat på många metoder, bland annat piller; Xenical (Samma som Allí, dock receptbelagt) och Reductil (minskar aptit, receptbelagt) Men det har inte varit något som funkat i längden.

Jag är chockad just nu, hade aldrig trott att jag var så TUNG! Jag orkar ju mycket, jag är aktiv och stark, men förstår nu varför jag tyckt det varit så himla jobbigt att göra vissa saker ibland.

Jag tänker skriva ut vad jag väger, 123.6 kg!!!!!!! USCH! Till mina 170cm blir det ett BMI på 42,77! Jag måste fan gå ner 51kg ungefär, hur ska jag klara det själv?! Åh, det blir till att ta i med hårdhandskarna ordentligt.

VVF! VÄGRA VARA FET!

Permalink Vikt och Mått Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback