Motiverad

Är taggad till tusen på att starta detta projekt nu, jag vet att även om jag är taggad så är det inte säkert att jag kommer klara av det felfritt på en gång, men jag tänker försöka!

Med vad? Ptja, bloggnamnet avslöjar en del. Det är dags att tappa kilon och centimetrar! Gå ner klädstorlekar, må bättre, orka mer, se ut på utsidan som jag känner mig inuti!

Jag är lyckligt kär, har världens bästa pojkvän och de underbaraste hundarna, och på det har jag den finaste hästen på denna jord. Lyckligt lottad, ja, men det finns saker som gör att jag inte är helt stabil psykiskt. Mycket har hänt på kort tid.

Mer om det någon annan gång.

Jag har bestämt mig för att inte skylta med vem jag är, än så länge. Har haft tre bloggar sen förut, en som ännu är aktiv. Men har ingen lust att ta min kamp mot vikten där ännu.

Varför jag startat denna blogg är mest för att kunna skriva av mig när det känns jävligt, kanske finna andra så man kan peppa varandra?

Vem vet.

Men, nu gör vi ett försök, på vägen till ett hälsosammare liv!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback