Promenerat!

Var nyss ute och gick med en av vovvarna, 45 minuter grusväg blev det. Bara uppför påväg hemifrån och neråt på väg hemåt. Det tycker jag är bästa upplägget på en svettig promenad, i alla fall för mig. För då kämpar jag mig framåt, för varje steg på väg hemifrån. Och sedan, när det bär iväg hemåt igen går det som en dans och jag kan till och med jogga lite då och då.

Väldigt försiktigt måste jag tillägga, spelade fotboll då jag var yngre (+ mycket lättare) och det känns fortfarande i mina knän som inte är allt för pigga och krya. Men i alla fall, detta upplägget gör att tills nästa promenad, minns man bara den sköna vägen hemåt. ;)

Men, men, nog om det! Jag har bestämt mig för vilken metod jag vill använda. Det blir GI, ska skaffa medlemskap på http://giviktkoll.se/

Eftersom 50kg ska bort så vill jag göra det seriöst.

Känns lite tråkigt att vara anonym, lite svårt att veta vad jag ska lägga upp för slags bilder. För en blogg utan bilder är pisstråkig, det är jag medveten om. Ska klura på det!


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback