Frestad

Hur frestad blir man inte när karln ligger och äter godis och cheezerings? Gaah, och han blir glad över att han går UPP i vikt, när en annan inte har nåt problem alls med det utan bara vill gå NER.. Jobbigt läge kan jag ju lugnt säga.

Särskilt när jag är ensam i rummet och godispåsen och allt snask står preciiis bredvid sängen. Men jag har ALDRIG rört dom. Förutom för att flytta på dom så klart. Men inte en endaste godisbit har jag svalt eller smakat på. Har bara luktat lite, haha.

Men däremot är det nästan som tortyr när älskling kommer och pussas, och han luktar chips och colanappar... Morr...

Men, men, jag ska hålla mig! :)

Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback