Mix Megapol - förfest

Jäklar så bra det programmet var att gå till, när 80talshitsen pumpar får man bra mycket mer svung i stegen. Dansade nästan fram när Axel F låten drog igång, haha. Tur man går en skogsväg mitt i skogen. Tittade ändå runt så att ingen skulle kunna se mig.

Blev en timme, om jag minns rätt från när vi mätte med bilen så blev det runt 4 km, kanske lite mer.

Har varit lite dåligt med träning på sistone, ätit för lite kolhydrater så jag kännt mig yr och svimfärdig när jag försökt motionera. Men har varit lite nogrannare med att äta mer kolhydrater så nu gick det bra igen. Nu blir det till att fortsätta med minst en halvtimme om dagen, och helst en timme! Man mår ju så bra utav det.

Har sagt länge nu att jag ska lägga upp bilder, men ska försöka fixa det så fort som möjligt. Bekanta säger att det redan syns att jag blivit mindre. Superkul!


Höres!

Permalink Träning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: viktblogg

Hej! Nu har jag lagt till din blogg hos oss! Tipsa gärna dina besökare så att vi kan sprida all inspiration ännu mer! Det är just det vi behöver när motivationen tryter. Om du vill så finns det en bloggknapp du kan lägga till på din blogg om du tycker att den är snygg nog! Koden till knappen finns under senaste inlägget.



Trevlig helg och hjärtligt välkommen till Viktbloggarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback