Nötter, nötter, nötter

Har ont i käken av allt tuggande nu, blev tvungen att äta 60gram hasselnötter nu, glömde det tidigare idag och utan blev det alldeles för lågt, haha.

Idag har jag och karln min spikat och grejat hela dagen, så blev rätt mörkt innan jag kom mig ut på promenad. Blev bara en halvtimme, skola imorgon så nu måste man ju börja tänka på sömn igen, det kan bli svårt att komma ihåg.

Men men, blev 4500 steg iallafall. Kanske borde man ha på sig stegräknaren hela dagen, men jag skulle bli tokig då. Skulle bli som en fix ide att bara gå mer och mer och mer. För nuvarande nöjer jag mig med att bara ha den på vid promenaderna :)

Permalink Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Härligt. Varför har ingen annan hittat din härliga blogg ännu? Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback